No: 7; variant: 7[G]
- Faldee faldee fal deediddle a dee
All your grey hounds running over the lea.'
And the brave knights in the valley
- 'Gude lady fair, I have not a steed but one,
But you shall ride and I shall run.'
- They're ower moss and they're ower mure,
And they saw neither rich nor pure.
- Until that they came to auld Karl Hude;
He's aye for ill and never for gude.
- 'Gude Earl Brand, if ye love me,
Kill auld Karl Hude, and gar him die.'
- 'O fair ladie, we'll do better than sae:
Gie him a penny and let him gae.'
- 'Gude Earl Brand, whare hae ye been,
Or whare hae ye stown this lady sheen?'
- 'She's not my lady, but my sick sister,
And she's been at the wells of Meen.'
- 'If she was sick, and very sair,
She wadna wear the red gold on her hair.
- 'Or if she were sick, and like to be dead,
She wadna wear the ribbons red.'
- He cam till he cam to her father's gate,
And he has rappit furious thereat.
- 'Where is the lady o this hall?'
'She's out wi her maidens, playing at the ball.'
- 'If you'll get me fyfteen wale wight men,
Sae fast as I'll fetch her back again.'
- She's lookit ower her left collar-bane:
'O gude Earl Brand, we baith are taen.'
- 'Light down, light down, and hold my steed;
Change never your cheer till ye see me dead.
- 'If they come on me man by man,
I'll be very laith for to be taen.
- 'But if they come on me one and all,
The sooner you will see me fall.'
- O he has killd them all but one,
And wha was that but auld Karl Hude.
- And he has come on him behind,
And put in him the deadly wound.
- O he has set his lady on,
And he's come whistling all along.
- hGude Earl Brand, I see blood:'
'It's but the shade o my scarlet robe.'
- They cam till they cam to the water aflood;
He's lighted down and he's wushen aff the blood.
- His mother walks the floor alone:
'O yonder does come my poor son.
- 'He is both murderd and undone,
And all for the sake o an English loon.'
- 'Say not sae, my dearest mother,
Marry her on my eldest brother.'
- She set her fit up to the wa,
Faldee faldee fal deediddle adee
She's fallen down dead amang them a'.
And the brave knights o the valley