No: 114; variant: 114J
- HIS coat was o the scarlet red,
His vest was o the same;
His stockings were o the worset lace,
And buckles tied to the same.
- Out then spoke one, out then spoke two,
Out then spoke two or three;
Out spoke the master forester,
'It's Johnie o Braidislee.
- 'If this be true, thou silly auld man,
Which you tell unto me,
Five hundred pounds of yearly rent
It shall not pay your fee.'
- 'O wae be to you seven foresters!
I wonder ye dinna think shame,
You being seven sturdy men,
And I but a man my lane.
- 'Now fail me not, my ten fingers,
That are both long and small!
Now fail me not, my noble heart!
For in thee I trust for all.
- 'Now fail me not, my good bend bow,
That was in London coft!
Now fail me not, my golden string,
Which my true lover wrocht!'
- He has tossed him up, he has tossed him doun,
He has broken his collar-bone;
He has tied him to his bridle reins,
Bade him carry the tidings home.