The Elfin Knight
No: 2; variant: 2D
- THE Elfin knight stands on yon hill,
Blaw, blaw, blaw winds, blaw
Blawing his horn loud and shrill.
And the wind has blawin my plaid awa
- 'If I had yon horn in my kist,
And the bonny laddie here that I luve best!
- 'I hae a sister eleven years auld,
And she to the young men's bed has made bauld.
- 'And I mysell am only nine,
And oh! sae fain, luve, as I woud be thine.'
- 'Ye maun make me a fine Holland sark,
Without ony stitching or needle wark.
- 'And ye maun wash it in yonder well,
Where the dew never wat, nor the rain ever fell.
- 'And ye maun dry it upon a thorn
That never budded sin Adam was born.'
- 'Now sin ye've askd some things o me,
It's right I ask as mony o thee.
- 'My father he askd me an acre o land,
Between the saut sea and the strand.
- 'And ye maun plow't wi your blawing horn,
And ye maun saw't wi pepper corn.
- And ye maun harrow't wi a single tyne,
And ye maun shear't wi a sheep's shank bane.
- 'And ye maun big it in the sea,
And bring the stathle dry to me.
- 'And ye maun barn 't in yon mouse hole,
And ye maun thrash't in your shee sole.
- 'And ye maun sack it in your gluve,
And ye maun winno't in your leuve.
- 'And ye maun dry't without candle or coal,
And grind it without quirn or mill.
- 'Ye'll big a cart o stane and lime,
Gar Robin Redbreast trail it syne.
- 'When ye've dune, and finishd your wark,
Ye'll come to me, luve, and get your sark.'