Sheath and Knife
No: 16; variant: 16[E]
- One king's daughter said to anither,
Brume blumes bonnie and grows sae fair
'We'll gae ride like sister and brither.'
And we'll neer gae down to the brume nae mair
- 'We'll ride doun into yonder valley,
Whare the greene green trees are budding sae gaily.
- 'Wi hawke and hounde we will hunt sae rarely,
And we'll come back in the morning early.'
- They rade on like sister and brither,
And they hunted and hawket in the valley the-gether.
- 'Now, lady, hauld my horse and my hawk,
For I maun na ride, and I downa walk.
- 'But set me doun be the rute o this tree,
For there hae I dreamt that my bed sall be.'
- The ae king's dochter did lift doun the ither,
And she was licht in her armis like ony fether.
- Bonnie Lady Ann sat doun be the tree,
And a wide grave was houkit whare nane suld be.
- The hawk had nae lure, and the horse had nae master,
And the faithless hounds thro the woods ran faster.
- The one king's dochter has ridden awa,
But bonnie Lady Ann lay in the deed-thraw.