No: 53; variant: 53J
- SHE’S taen the keys frae her fadder’s coffer,
Tho he keeps them most sacredlie,
And she has opend the prison strong,
And set Young Beichan at libertie.
- . . . . . .
. . . . .
‘Gae up the countrie, my chile,’ she says,
‘Till your fadder’s wrath be turned from thee.’
- She’s put her han intill her purse,
And gave the porter guineas three;
Says, ‘Tak ye that, ye proud porter,
And tell your master to speak wi me.
- ‘Ye’ll bid him bring a shower o his best love,
But and a bottle o his wine,
And do to me as I did to him in time past,
And brought him out o muckle pine.’
- He’s taen the table wi his foot,
And he has keppit it wi his knee:
‘I’ll wager my life and a’ my lan,
It’s Susan Pie come ower the sea.
- ‘Rise up, rise up, my bonnie bride,
Ye’re neither better nor waur for me;
Ye cam to me on a horse and saddle,
But ye may gang back in a coach and three.’