The Wife Wrapt in Wether’s Skin
No: 277; variant: 277E
- THERE lives a landart laird in Fife,
And he has married a dandily wife.
- She wadna shape, nor yet wad she sew,
But sit wi her cummers and fill hersell fu.
- She wadna spin, nor yet wad she card,
But she wad sit and crack wit the laird.
- He is down to his sheep-fald
And cleekit a weather by the back-spald.
- He’s whirpled aff the gude weather’s-skin
And wrappit the dandily lady therein.
- ‘I darena pay you, for your gentle kin,
But weel I may skelp my weather’s-skin.’