Glenlogie or Jean o Bethalnie
No: 238; variant: 238D
- THERE waur aucht an forty nobles rade to the king’s ha,
But bonnie Glenlogie was the flour o them a’.
- There waur aucht and forty nobles rade to the king’s dine,
But bonnie Glenlogie was the flour o thrice nine.
- Bonnie Jeanie Melville cam trippin doun the stair,
An whan she saw Glenlogie her hairt it grew sair.
- . . . . .
‘He’s of the gay Gordons, his name it is John.’
- ‘Oh, Logie! Oh, Logie! Oh, Logie!’ said she,
‘If I get na Glenlogie, I surely will dee.’
- He turned him aboot, as the Gordons do a’,
Says, I thank you, Lady Jeanie, but I’m promised awa.
- She called on her maidens her hands for to take,
An the rings from her fingers she did them a’ break.
- ‘Oh, what is my lineage, or what is my make,
That such a fine lady suld dee for my sake?’
- Such a pretty wedding, as I have been told,
An bonnie Jeanie Melville was scarce sixteen years old.